הפקת אירועים עסקיים היא איננו עניין של מה בכך. הדבר דורש הכרה מעמיקה עם עולם העסקים והגדרה מדויקת של צורכי האירוע בהתאם למאפיינים השונים שלו. יש כמה קריטריונים חשובים שיש לשים עליהם דגש כאשר מפיקים אירוע עסקי.
-
סוג האירוע- ממש כמו שיש סוגים שונים של אירועים פרטיים: חתונות, בר מצוות, בריתות… כך יש סוגים שונים של אירועים עסקיים: כנסים מקצועיים, כנסים להעשרה בתחום מסוים כמו למשל כנס עורכי דין או כנס רופאים, השקות מוצר, הרמות כוסית, הרצאות, ימי גיבוש לעובדים, אירוע שיווקי (תערוכה למשל) ועוד. לאחר שהגדרנו את סוג האירוע נוכל לעבור לשלב הבא והוא…
-
בחירת הלוקיישן - כשמדובר על הפקת אירועים עסקיים למיקום יש השפעה ניכרת על הצלחתו של האירוע. יש לבחור חלל שמספק לנו מענה מלא על הצרכים שלנו בין אם זה העברת מסרים שיווקיים בעזרת מצגת, אז אנו חייבים מערכת סאונד איכותית ומקרן, בין אם זו תערוכה ואז אנו צריכים מערכות לדאוג למערכות ממוחשבות לתצוגה, סטנדים ושאר ציוד תערוכה ובין אם מדובר בכנס מקצועי בו עלינו לדאוג למקומות ישיבה נוחים ותנאים לוגיסטיים לקיום הכנס.
-
לוגיסטיקה - חניה, לינה לאורחים המגיעים מרחוק או מחו״ל, העברות ושאר אלמנטים הקשורים ללוגיסטיקה של האירוע כמו למשל מערכת סאונד במידת הצורך חייבים גם כן להילקח בחשבון כאשר אנו מתכננים אירוע עסקי.
דברים נוספים שיש לקחת בחשבון הם כמות האנשים שמגיעים לאירוע, אוכל ושתייה בהתאם לאותה כמות אנשים, כלומר יש לדאוג קייטרינג מקצועי המתמחה בקיום אירועים עסקיים, צלמים במידת הצורך לתיעוד האירוע וכדומה.
בכל מקרה שלא יהיה, מומלץ לבחור בחברת הפקת אירועים עסקיים מקצועית, כך תבטיחו שכל תהליך הארגון של האירוע יתבצע בשלבים ובצורה מקצועית.
אולי גם יעניין אתכם -